مربی پوهانگ: خلعتبری فوق العادست

مربی پوهانگ: خلعتبری فوق العادست




 

 


مربی پوهانگ: خلعتبری فوق العادست


تاریخ : چهارشنبه ،
31 شهریور 1389

چانگ هيون پارک، سرمربي پوهانگ استيلرز، گفت: محمدرضا خلعتبري يک بازيکن استثنايي است و من قبل از بازي به بازيکنانم هشدار داده بودم که او چقدر خطرناک است.


چانگ هیون پارک، سرمربی پوهانگ استیلرز، با چهره ای در هم ریخته و غمگین در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در پاسخ به سئوالات خبرنگاران ایرانی و کره ای ، تاکید کرد که تیمش شایستگی صعو به مرحله بعد را داشته است.
او حرفهایش را با عذر خواهی از طرفداران پوهانگ آغاز کرد و گفت : تیم حریف تنها یک موقعیت داشت و ما امروز به اتفاقات غیر منتظره فوتبال باختیم.ذوب اهن برای دفاع کردن آمده بود و ما می توانستیم آنها را شکست بدهیم اما فرصتهای خوبی را از دست دادیم.
اوکه نسبت به بازی دفاعی ذوب آهن گله داشت ، ادامه داد:محمدرضا خلعتبری یک بازیکن استثنایی است و من قبل از بازی به بازیکنانم هشدار داده بودم که او چقدر خطرناک است. او موثر و تهاجمی است و دیدیم که از یک موقعیت نصفه و نیمه تیمش را به گل رساند.
او در پاسخ به سئوال خبرنگار در باره اینکه آیا با این نتیجه این شانس را دارد که سال آینده نیز در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد ، گفت : ما در کی لیگ بازیهای مهمی داریم و من باید به این بازیها فکر کنم. چون باید سهمیه حضور در مسابقات سال آینده را کسب کنم. در حال حاضر ما مسابقات مهمی را از دست داده ایم ولی من از آینده اطلاع ندارم.
او با تاکید روی این نکته تیمش در مجموع دوبازی از ذوب آهن بهتر نمایش داده ، گفت : این شکست در بازی بعدی ما در لیگ کره اثر نخواهد گذاشت و من نبروهایی دارم که می توانند مارا به جاده موفقیت بازگردانند.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل